4/23/2013

Saturday's barbecue party


right-to-left: Joshua, me, Linda, Dominic and Zarah




yam yam 




baby rabbit which looks like a mixture of dog and mole

my beautiful pajamas-look ahah!

right-to-left me, Ophelie, Camille, Milena, Gesa, Jinny, Joshua and Dominic +Linda behind the camera


Miten ihanan mahtava viikonloppu mulla olikaan: hyvää ruokaa, mahtava seura ja lämmin sää. Vähään aikaan nauranut niin paljon kuin lauantaina tuli naurettua - sunnuntaina suurinosa porukasta olikin sitten vähän vaisummalla päällä ahah. Jinny piti siis grillijuhlat farmilla ja koko farmi oli meidän porukan käytössä - juhlat jatkuivatkin pitkälle aamuyöhön kunnes porukka puoliunessa etsi itselleen sitten sopivan nukkumapaikan. Minä järkevänä valitsin muuten kahden istuttavan sohvan, koska kolmen istuttava sohva oli ruman värinen... Ahah kyllä, sohvan väri on tärkeä asia! Anyway aloitettiin siis grillaamalla ja voi että mikä ähky siitä seurasi. Annettiin ruuan vähän tasoittua (apua auttakaa en muista tähän sopivaa sanaa!) ja käytiin kurkkaamassa niin pupuja ja lampaita kuin myös kanoja. Yh mä en tykkää kanoista yhtään. Ne vaan kotkottaa ja silmäilee sua ilmeellä ''I'm gonna kill ya right now if you're coming any closer..''. En mä kyllä pupuistakaan hirmuisesti lämmennyt sillä mua pelotti, että ne syö tämmöisen pienen Jennin. Lampaat oli tarpeeks isoja mun makuun joten uskaltauduin lässyttämään niille ja kyllä ne mustakin tykkäs. Osasyynä saattoi tosin olla se, että annoin niille vähän käsitöitä. Pikkusia kutitti villa sen verran, että ne oikein alkoi tanssimaan kun rupesin kunnolla rapsuttamaan. Tunsin oloni voittajaksi, kun lampaatkin kerran tanssii mulle ahah! Siitä sitten suunnattiin sisälle bailaamaan vanhojen, ja hyvin tyhmien (kuten varmasti tuosta biisistä huomasittekin minkä tähän linkkasin..), biisien tahdissa ja tuli siinä parit juomapelitkin pelattua. Ehdottomasti pian uusiksi mun puolesta!

Sunnuntai menikin sitten aurinkoa ottaessa ja kaverin kanssa sivistyneesti hörppäilemässä. Nauroin tänä viikonloppuna niin paljon, että tuntui vatsalihaksissa seuraavana päivänä ja posket oli ihan hellinä. Kyllä tää kesän tulo on aina yhtä ihanaa! Kaikkee alkaa väkisinkin katsomaan pinkkien lasien läpi eikä oo huolen häivää sillä päivä on huoletooooon. Ihan vaan teidän kiusaksi haluan nyt vielä kertoa, että lauantaina oli +13 astetta, sunnutaina +21 ja tänään +23. Sunnuntaina menin kaupunkiin ekaa kertaa ilman takkia ja tänään pistin ekaa kertaa shortsit ja topin päälle ja tallustin ulos.

4 kommenttia: