12/04/2012

Secrets in London



London Eye

Thanks rain for the hair


It was 'snowing' on Oxford Road





Tää on nyt tämmöinen London part two tohon edelliseen postaukseen. Vietin Annikan luona siis koko viikonlopun. Lauantai iltana suunnattiin vielä Annikan kanssa tsekkaamaan London Eye, sillä mulla ei ollut siitä vielä hämärällä otettuna yhden yhtä kuvaa. Nättihän se oli kaikkine valoineen. Joku kerta täytyy kyllä kävästä ihan kyydissä asti! Sekä ottaa parempia kuvia sen kanssa. Sade ei ollut ihan mun hiusten ja kenkien mieleen. Kävästiin Primarkissa, jotta sain ostettua uudet tennarit sillä vanhat pääsi tutustumaan elämään roskiksessa. Sunnuntaina suunnattiin kauppoihin Oxford Streetille ja eksyttiin myös käymään Victoria's Secretillä. Nimesin sen jo karkkikaupaksi, sillä kaikki on saatava... Valitettavasti olin tuhlannut jo kaikki rahani joten tarkoitus olisi nyt viimeisenä viikonloppuna ennen Suomeen tuloa käväistä siellä ja Camden Townissa. Onhan mulla toki vielä ensi vuosi aikaa, mutta onhan mun nyt saatava kavereille näytille ne - sentään Victoria's Secret!

Camdenista olisi tarkoitus hankkia vähän hiusta, sillä projektina olisi värjätä punertavat hiukset ennen Suomeen palaamista tai sitten viimeistään synttäreille. Ää kiire tulee! Etenkin kun tarkoitus olisi mennä sunnuntaina 16.12, kaverin läksiäiset on lauantaina 15.12 ja pikkujoulut 14.12 ... Toinen suomalainen au pair ystäväni on siis jäämässä pysyvästi Suomeen joulun jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti