1/06/2013

See ya later Finland!


minun pikkuset, Viiru ja Buffy nähdään heinäkuussa viimeistään! ikävä tulee._.

puhelimen laatu...

Lento lähtee 16.30 kohti Tukholmaa ja sieltä sitten muistaakseni 18.30 Lontooseen. Eli jos kaikki menee hyvin ja lennot on ajoissa niin mun pitäisi olla Lontoossa 19.50 paikallista aikaa. Apua, joudun seikkailemaan metrolla, jotta pääsen juna-asemalle ja juna-asemalta sitten laukkujen kanssa kotiin kävellen. Jes en malta odottaa (noot.. laukut painaa aivan saatanasti)! Eniten pelottaa toi metron vaihto, sillä Heathrowilta lähtiessäni oon Piccadelly linjalla ja mun pitäisi päätyä Victoria linjalle... Ehkä mä jotenkin pärjään. Kyllä mä viimeistään keskiyöllä perillä oon. Ainakin mä toivon sitä suunnattomasti!

Nyt ajelemaan mamin ja veljen kanssa Helsinki-Vantaa lentokentälle. Hei hei rakas kylmä ja luminen Suomi! Perhettä, kissoja ja kavereita + heppoja tulee kauhea ikävä, mutta pian nähdään taas:--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti