1/18/2013

Vaatteita, luksusta, catwalk


Lontoon Fashion Weekend starttaa helmikuun 21 päivä eli torstana ja loppuu 24 päivä eli sunnuntaina. Bongasin jutun tosta alle viikko sitten netistä ja eilen se osui silmään vielä uusimmasta Ellestä. Sanomattakin selvää, että mä haluan tonne! Pakotan kaverin liittymään mun seuraan vaikka sitä ei välttämättä tämmöinen innostakkaan niin paljon kuin meitsiä. Ei sillä niin väliä, kunhan mä saan tahtoni läpi ja pääsen tonne. Ei se voi siellä enään sanoa ei niille vaatteille. Tai no ehkä voi, mutta mä oon siinä vaiheessa jossain neljännessä maailmassa etten kuule. Olen ihana kaveri!

Lippuja ostaessa voi siis valita mille päivälle haluaa mennä ja oltaisiin kaverin kanssa menossa lauantaina tai sunnuntaina. Veikkaan, että tääkin asia varmistuu viimeistään ensi viikonloppuna, kun juhlitaan mun vuosi lähemmäs hautaan astumista - aka 20 vuotis synttäreitä. Tosiaan lippuja ostaessa voi valita, että mitkä liput haluaa ja vaihtoehtojahan löytyy: shop, shop&bag, shop&catwalk (trend), shop&catwalk (designer), shop&the lot > entry + catwalk (trend) + show bag, shop&the lot > entry + catwalk (designer) + show bag, the luxe ticket package. Itteäni kiinnostais eniten shop&the lot designer + show bag. Hintaa tulee hiukan yli 40puntaa mikä ei tosiaankaan ole paha. Jos tahtoo maksaa noin 10puntaa lisää pääsee myös tsiikaamaan vähän Valentinoa. 


''VALENTINO: Master of Couture

Receive £2 off tickets to Valentino: Master of Couture at Somerset House, the must-see exhibition dedicated to the glamorous world of haute couture containing over 130 exquisitely crafted dresses. To redeem, please select your ticket from the options below.''

Lisää London Fashion weekendistä voitte lukea täältä! Oi helmikuu mä odotan sua innolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti